Tänk jag drömde i natt...

Jag kan inte låta bli att skriva ett inlägg NU!! Jag hade en sån dröm nu på morgonen. Det finns nämligen en kille som alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta. Förr drömde jag om honom väldigt ofta men det har blivit bättre sen han "försvann" lite längre bort ur mitt liv. Men inatt! Ja inatt var han där igen och tog min hand, han berättade hur mycket han tänkt på mig och hur mycket han tyckte om mig och jag blev så lycklig. Han tog mig i sina armar och vi pratade och skrattade. Vi var bara så där härligt glada och lättsamma! Jag försökte fråga honom vad han känt alla dessa gånger då jag varit helt tokig i honom men han typ inte ens sett mig, men det fick jag inget svar på. Men det gjorde inget för var han jätteglad att han fått möjlighet att träffa mig och berätta hur han kände nu, hur han tänkt på mig och tyckte om mig. Jag var så glad att han äntligen ville ha mig och jag var beredd att släppa allt för honom (kändes det iaf som i drömmen). Nu har jag vaknat och kan inte riktigt skaka av mig den där underbara känslan, den där glädjen över hans leende och hans armar runt mig kropp...


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ja dom är så söta:)

2011-06-26 @ 15:54:41
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES

sv: tack snälla du <3

2011-06-26 @ 16:45:18
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

vilken dröm! älskar när man drömmer och vaknar med den känslan, man försöker blunda och återskapa men det går inte :O



tack vad snällt ;D hi hi

2011-06-26 @ 17:27:24
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0