Ännu en dag

Ännu en vit dag! YES!!! Däremot var det inte helt lätt. Jag var så jäkla sugen på något gott under eftermiddagen men jag tuggade tugummi som en galning så klarade jag den värsta abstinensen ; )

Idag hann jag med ett träningspass också, core cirkel. Dock lyckades jag såklart hamna bredvid en galen tant! Är det inte typiskt?! Jag lyckas alltid misslyckas... eller vad man nu ska kalla det. Hur som helst så stönade hon massor och typ pratade för sig själv. Men träningspasset var riktigt kul och jag brann nog riktigt mycket kalorier!!!

Dagens uppgifter
Dag 7: 4 vita dagar, 1 normaldag, 2 överätardagar, 0 hetsätningsdagar
Steg: Inga uppgifter
Träning: 55 core cirkel

Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

det är bra, tuggummi är en bra vän :D



tack så jätte mycket för din kommentar :D

2011-05-18 @ 23:28:13
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: n00bis

Grattis till din vita dag =D Bra tuggat ;)

2011-05-19 @ 08:29:17
URL: http://overviktig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0