Kampen går vidare

Ja ni... här satt jag och tyckte synd om min rumskompis som köpte godis i smyg. Själv har jag förlorat ännu en kamp och denna dag får jag klassa som en överätardag... tyvärr. Fy va jag skäms, men varför ska jag göra det? Jag menar varför ska jag skämmas inför er? Det här är ju min blogg och min resa. Jag har befunnit mig i en sån jävla karusell av ätande, bantande och tränande och den karusellen verkar aldrig ta slut (fy va de känns som att jag kommer med ursäkter hela tiden).

Men, men. Jag är hur som helst glad att jag gjort denna dagsgrej där jag graderar mina dagar. Det är bra att jag faktiskt får veta sanningen och kan reflektera över den! För ibland kan jag tycka att livet är orättvist och att jag inte förtjänar att vara såhär tjock... men kanske gör jag det?

Jag funderade faktiskt om jag skulle ljuga och skriva att jag skött mig idag men så tänkte jag... varför skulle jag göra det? Vem skulle det gynna?

Nåväl, kampen går vidare.

Dagens uppgifter
Dag 5: 2 vita dagar, 1 normaldag, 2 överätardagar, 0 hetsätningsdagar
Steg: Inga uppgifter, stegräknaren verkar ha gett upp för gott efter 2 turer i tvättmaskinen
Träning: Ingen


Kommentarer
Postat av: VIKTig dagbok - 47kg ska bort

Kämpa på! Jag tror på dig. Ibland har man dåliga dagar, så är det bara.

2011-05-17 @ 08:02:10
URL: http://viktigdagbok.blogg.se/
Postat av: Katta

Du har ingenting att skämmas över. Det är en sak om man gör något gång på gång på gång och döljer det och inte erkänner det. Men du erkänner det. Du vet att det inte är jätte bra och du gör någonting åt det. Jag är stolt över dig! Jag tror på dig!!! Stor jävla kram och massor med jävlar anamma och pepp!!! <3

2011-05-18 @ 23:18:12
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0