Försvunnit i ätandets mörker?

Tror ni att jag försvunnit ner i ätandets mörker? Nej det har jag faktiskt inte, jag har bara jobbat jäkligt mycket! Ätandet går rätt okej faktiskt. Jag kan inte fatta varför jag kommet till en punkt när jag helt plötsligt klarar mig utan godis och grejer. Visserligen brukar det inte hålla i sig så länge men i måndags så slutade jag med godis och veckan har gått okej. Igår så serverades det dock pannkaka på jobbet och ja... jag åt 10 st! Det kan tyckas vara en total katastrof men resten av dagen skötte jag mig och på gymmet på kvällen körde jag GÄRNET!!!

MEN, det tråkiga är att jag ska ut med jobbet på lördag och magen är väldigt mycket bulligare än vad den var för några veckor sen. Men, men jag köpte ett par "hålla-in-stumbyxor" igår så jag hoppas på det bästa! Och jag lovar att lägga upp en bild på mig och min outfit på lördag!!!

Men hur ska det gå med bullet?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kommer vara jättesnygg!! Hålla-in-strumpbyxor gör mirakel och sätt på dig Självförtroendet kommer du vara snyggast på stället! :)

2011-10-28 @ 11:06:27
URL: http://intelikatung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0