Igångkickad!

Nu har jag varit på min första träff på "kom i form kursen". Först var det lite snack och sen var det ett aerobics pass. Jag tappade hakan direkt, jag hatar ju aerobics och har noll koordination! Men sanningen är att med ett lättare pass, bara likvärdiga flodhästar på golvet och en helt underbar tränare så gick det ju jättebra! Men visst var det allldeles tydligt att passet var väldigt enkelt för vår skull. Men va tusan, det behöver man ju! Man vill inte känna att passet är för tufft och svårt för att man ska klara det, då är det ju inte kul! Nej så det här med tjockisträning kommer nog att bli kanon. För jag kan faktiskt inte nog beskriva hur skönt det var att träna i en liten grupp med andra i större storlek. Tränaren sa att vi inte skulle vara rädda för att se oss i spegeln men shit! Jag vågade knappt titta dit, jag höll blicken på hennaeoch gömde mig bakom tjejen framöver!

Men jag gjorde det iaf, nu är jag på g!! Träningen är igångkickad och imorn blir det konditionstes och kroppsanalys! Det ni!!


Kommentarer
Postat av: ZtorZillen

Jäklar vilken bra kurs, jag vill också gå! Hejja dig! Vart i Sverige befinner du dig nu? Är det gymmet som håller i kursen?

2011-10-11 @ 20:07:33
URL: http://ztorzillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0