Sanningen

Ja det här är sanningen. Vågen på gymmet var iofs rätt snäll, 90 kg känns ju inte lika hemskt som 92 kg som min våg visar!

Hur som helst så sa hon några ord som gjorde mig lite varm iaf och det är att jag har mycket muskelmassa, vilket ger mig goda förutsättningar att trimma min kropp. Det känns bra att veta. Hon berättade också att jag borde ligga på en vikt på 73 kg. Att sikta på under 68 kg som jag max får ligga på enligt bmi är överdrivet och inte särkillt sunt för min kroppstyp!!  

Däremot är jag helt snurrig i bollen nu eftersom de i den här kursen tycker att Isodieten är bra... jag som blivit rätt såld på LCHF. Hua, jag blir så trött på allt. T.ex. var min kille så söt igår. Han skulle köpa turkisk yoghurt som jag brukar äta till frukost men jag bara "nej, det får jag inte äta längre, nu är det nya regler som gäller". Han bara skakar på huvudet. Stackarn, jag förstår honom, det kan inte vara lätt att leva med en tokfia som jag!




Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tror det faktiskt kan vara rätt jobbigt att se hur en människa hoppar från diet till diet. Min kille blev nog rätt nöjd när jag bara tänker äta nyttigt och träna massor. =) När han slapp att hela tiden tänka i viktväktarpoints. =)

2011-10-14 @ 21:01:01
URL: http://elin79.se/vikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0