Varför?

Ännu en gång raderas mitt inlägg, hur less blir man inte? Fan! Ja, hur som helst så kan jag inte sluta äta just nu. Visst brukar de gå i perioder men denna period verkar aldrig vilja ta slut!! Ikväll var jag förbi närbutiken igen och shoppade loss. Och jag som hade som mål att gå ner i vikt till nästa helg när vi ska ut med jobbet och äta. Jag har vetat om den här middagen jättelänge men ändå så kan jag inte skärpa mig!! Och jag skäms verkligen för att jag är så dum och korkad, varför slutar jag inte bara?!?! Jag vet ju att det går! Jag vet att jag blir smalare, mår bättre och känner mig snyggare! Så varför?

Kvällen inköp, allt blev nästan uppätet och resten åker i toan


Kommentarer
Postat av: Jenny

Stor peppkram!!! Jag vet precis hur det är, brukar vara exakt samma sak för mig (är jätteförvånad att jag inte ätit på en vecka), men kämpa på - jag tror på dig!

2011-10-19 @ 07:39:45
URL: http://intelikatung.blogg.se/
Postat av: ♥ Amber ♥

Jag har för tillfället VÄLDIGT lite pengar, vilket gör mig väldigt stressad, vilket gör att jag verkligen vill köpa en massa godis för att lugna ner mig själv och få lite tröst. Jag har lyckats begränsa mig själv genom att köpa en macka på stan varje dag för ca 50:-, fast att jag inte har tillräckligt med pengar. En macka kanske är nyttigare än godis, försöker jag tänka. Men det blir ju fortfarande pengar som går åt till något så onödigt. Pengar som jag inte har. Konstigt det där, hur det fungerar... Man tycker ju att det borde gå att bara låta bli, men har man länge använt mat som tröst, lugnande, belöning, sällskap o.s.v. så är det mycket svårt att bara bryta det beteendet.

2011-10-19 @ 17:04:55
URL: http://citronsocker.blogg.se/
Postat av: ZtorZillen

Du måste börja på den mentalabiten! Du ska börja prioritera dig själv! Börja skriva listor, så som jag gör..det är en början! vi kan inte bli fria om vi inte tar det första steget..hejja dig!!! stor peppkram

2011-10-21 @ 20:56:47
URL: http://ztorzillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0