Jag är knäpp, på fler än ett sätt

Idag känner jag mig lite ledsen. Jag drömde så... konstigt inatt och det påverkade mig verkligen. Jag är en såndär som drömmer mycket och jag önskar att jag kunde förklara alllt men det är så komplicerat.

Jag drömde om en kille som jag inte borde drömma om. Sedan övergick drömmer till att drömma om en annan kille, som jag verkligen inte borde drömma om! När jag vaknade gick jag in på hans facebook och kollade igenom alla hans bilde. Jag är knäpp!!

För övrigt ska vi åka till Dalarna idag och jag är måttligt intresserad. Det ska bli kul att träffa min kompis men helt ärligt så håller jag på och kreverar på min kille!!! Det är väl det som speglar sig i drömmen kanske. Men då FÅR JAG INTE vända mig till godiset pga det!! Nej, nej jag måste fixa det ändå, inga droger för att dämpa mina känslor.

Over and out




Kommentarer
Postat av: Jenny

Kämpa på! Du klarar det utan godiset, heja heja!! :)

2011-09-02 @ 17:25:02
URL: http://intelikatung.blogg.se/
Postat av: Sandra

Längesedan man hörde något från dig nu...saknar dig! Hoppas allt är fint!

Kramar

2011-09-13 @ 07:35:42
URL: http://enlattarevag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0