Jag måste

För någon vecka sen så tog jag faktiskt ett steg. Jag hittade en privatklinik som har KBT behandling i min stad så jag skickade en mejl till dom... och vad tror ni hände? Jag fick en svar där det stod att de inte kunde hjälpa mig. Vad tusan menade dom med det? Jag fick lixom ingen motivering till varför. Det tillåter min fantasi att skena iväg och jag tänker "de kanske bara hjälper folk med riktiga problem".

Så här sitter jag nu, o äter choklad till frukost, mina ögon är så jäkla svullna och jag har fan gråten i halsen. Hur fan ska jag ta mig ur detta? Jag mår ju så jävla pyton!! Och ändå kan jag inte låta bli att äta! Jag bara drömmer om att skita i att gå till jobbet idag, men jag vet att jag måste, och jag ska gå, jag lovar.

Men jag måste hitta en ny väg, jag måste hitta ett nytt sätt, jag måste få hjälp!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fy vad surt!! Du är modig och skickar iväg ett hjälp, och får till svar att de inte kan hjälpa dig!? Men var glad att de inte tog emot dig - de verkar inte seriösa om de inte ens lämnar en motivering till varför... Finns många fler ställen som också erbjuder KBT, prova igen!! :) Kram

2011-09-20 @ 08:00:51
URL: http://intelikatung.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kanske detta kan vara något för dig? http://www.oasverige.org/



Annars så säger jag som Jenny, det finns många ställen som sysslar med KBT. Troligtvis mer seriösa än de du mailade!



Stykekramar!

2011-09-21 @ 08:34:15
URL: http://silverscreen.nu
Postat av: Lynn

Jag tycker du ska mejla dom igen och be om en förklaring! Säg att du inte klarar av detta utan hjälp. Annars är det som ovan säger att du borde kolla efter en ny. Jag själv har också ett matmissbruk men jag gjorde en gastric bypass för 1 ½ år sen.. och klart att det inte har förändrat mig men det har blivit bättre.. Stor kram till dig!

2011-09-21 @ 08:37:11
URL: http://lella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0