Skit

Heja, heja friskt humör, en dag utan sött!! Vågen visade 92,1 imorse och jag drog en tung suck. Men jag räknar med en minskning redan till imorn, då har förhoppningsvis en hel del extra vatten försvunnit (vad nu de har för betydelse, men, men).

Magen har varit som en ballong idag och det har varit tur att jag har kunnat smyga undan lite för o ja, fisa gärnet. Igår drog jag i mig en hel 200 g marabou chokladkaka med daim, en påse sura bilar och nästan en hel påse familie guf. Det sista godiset spolade jag ner i toaletten, det är min senaste grej för att bli av med min drog. Och det är skönt, det känns bra att låta det falla ner i vattnet och sen trycka på knappen och se skiten försvinna! För skit är verkligen vad det är!!!


Kommentarer
Postat av: Lynn

Hejja dig! :D

2011-09-23 @ 08:39:19
URL: http://lella.blogg.se/
Postat av: ZtorZillen

Du är så jävla stark! Vi måste alla hitta vår egen variant av hur vi ska bli fria från beroendet!

2011-09-23 @ 19:55:09
URL: http://ztorzillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0