120313

Tänk va mycket tankar man har. Och så mycket dumma tankar jag har! Jag tror tametusan att jag gör det så himla svårt för mig själv. Denna ständiga kamp som pågår i mitt huvud gör det nog väldigt svårt att få ro. Det pågår en ständig köpslagning och jag slits mellan hopp och förtvivlan. Ena dagen kan jag tro att det ska bli ordning och jag tänker att nu ska jag nog kunna gå ner 5 kg tills jag ska på dop. Men redan nästa dag så havererar det och jag trycker i mig godis. Jag tror faktiskt att jag gör såna jäkla tankevurpor hela tiden som försvårar hela mitt liv!

Jag har svårt att leva här och nu, eller så är det jag gör… bara lever för stunden och skiter i framtiden. Fast det gör jag ju inte för jag mår ju skit inför framtiden och mitt ständigt ökande omfång!!

Nej fy va snurrigt! Jag ska till Cissi på ätstörningsmottagningen på måndag och då ska jag allt ta och diskutera detta problem.

Nu väntar en helt fylld av jobbiga utmaningar… vilket innebär en helg fylld av roliga planer med middagar och vänner… knepigt va? Tankevurpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0