120315

Nu är jag hemma igen efter gårdagen äventyr! Och vet ni?! Jag hade det bra och kände mig faktiskt t.om. lite fin! Jag hade en jättekul kväll och jag kan väl inte förneka att lite alkohol lättade på de negativa tankarna. Sen åt jag visserligen värsta bamseefterrätten som gjorde mig smått sprängfärdig och illamående men det var ju helt mitt eget fel och det var riktigt dumt!

Jag har verkligen haft det jättetrevligt och jag har känt mig lugn och tillfreds. Jag är så jävla glad att jag har T och hon betyder så grymt mycket för mig!!

Jag fixade håret också och det blev riktigt bra. Jag glömde dock att ta kort igår så här kommer ett lite halvslitet "dagen-efter hår".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0