120414

Idag ska jag till den kungliga huvudstaden för att träffa vänner och gå ut och äta. Men vet ni en sak, det känns rätt jobbigt. Jag var ute här hemma igår och åt och jag inser lixom att jag knappt tittar på mig själv i spegeln innan jag går ut. Jag känner mig bara som en stor boll och ansiktet har inga som helst former! Det är omöjligt att sminka mig för inget ser bra ut! Därför känns det smått omotiverande att försöka klä upp sig och gå ut.

MEN HUR FAN KAN DÅ INTE DESSA KÄNSLOR FÅ MIG ATT SLUTA STOPPA I MIG EN MASSA SKIT!!!!! HUR FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN ÄR DET MÖJLIGT!!?!?!?!?!!?!?


Kommentarer
Postat av: Annika

Har läst din blogg nu och vill bara säga att du är en stark tjej och att du kämpar.

Kram till dig

2012-04-16 @ 23:16:32
URL: http://snartfyrtioochkomigang.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0