Insikt om mig själv

Idag har jag fått vara med på flera möten på jobbet och det var riktigt intressant! Det ska nog kunna bli bra det här. Ett problem är bara att jag insett att jag tror mycket mindre på mig själv än vad jag trodde. Det där låter ju lite konstigt men det jag menar är att jag inte känner mig trygg i mig själv och min yrkesroll. Inom kriminalvården var det lättare för då hade jag uniform på mig. Man klädde liksom på sig en roll. Här däremot är det ja, bara lilla jag i mina färglada kläder som ska sitta framför en familj och prata om hur de uppfostrar sitt barn. Haha, det är ju helt bissart! Men, men det kommer säkert bli bra och allt kommer falla på plats så småning om. Men just nu känner jag mig rätt liten fast jag är så stor.

På tal om stor så tyckte ztorzillen att jag inte alls såg så stor ut på mina tidigare bilder men det beror ju på vad man jämför med. Jag har aldrig vägt såhär mycket så för mig är det sjukt enormt. Hon undrade även hur lång jag är och hur mycket jag väger så här kommer en någelunda ny vågbild. Jag väger alltså 98,7 kg och är 167 cm.

Dagens bittra sanning


Kommentarer
Postat av: Linda

Aww jo det är inte alls kul med dom här jävla recepten sen låtsades läkaren som ingenting. Less jag blir.. Haha jo det var strongt att stå emot men det luktade bra gott. Stod och luktade på kakan sen och tänkte mums mums ge mig men jag stod emot.



Kom igen nu. Detta är dagens bittra sanning men morgondagen är oviss! :)

2012-04-02 @ 20:57:56
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tyckte också att du ser liten ut! Och väldigt snygg klädstil! :)



Det kommer säkert bli bra med jobbet också, ibland tar det lite tid innan man kommer in i det. Och du har väl precis börjat? Bara att trampa på! :)

2012-04-03 @ 16:12:21
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Postat av: ZtorZillen

Jag kände mig superosäker i början också...det är svårt att sitta och va myndighet helt plötsligt..du är inte dig själv på jobbet, du är en representant för lagen och för en myndighet...det är svårt..men du kommer in i det..försök vara i nuet, njut av att du är lite förvirrad (jag vet det låter löjligt)..men när du har jobbat i ett par månader kommer du längta tillbaka tills du var ny och allt var relativt lugnt och enkelt och nytt och spännande! ;) NJUT

2012-04-03 @ 20:45:27
URL: http://ztorzillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0