Peppad!

Jag är en sån som kan bli peppad av att ha saker att se fram emot. Så har det inte riktigt varit på sistone utan livet, eller ja vikten har gått stadigt utför, eller ja uppför...

Men igår fick jag ett glädjande besked. Jag och T ska åka på finlandskryssning. Jag vet, det är lite låg klass på sånt men skitsamma. Jag ser verkligen fram emot att åka bort bara hon och jag och prata, prata och prata! Jag har också bestämt mig för att detta ska peppa mig att skärpa mig!

Igår när jag fick smset om att resan var bokad satt jag med (ännu en) pizza i högsta hugg och till dessert en gott och blandat. Men jag blev så peppad av smset så jag gav det sista i godispåsen till min kille och stack iväg till gymmet! Jag var där i 1 tim och 30 min och bara njöt av härlig musik och arbetande muskler.

Så nu har jag alltså en liten utamning med mig själv, hur mycket kan jag gå ner tills vi ska åka 16 maj? Jag vet, det är jättesnart men skitsamma om jag bara går ner 2 kg, det är bättre än inget!

HERE I GOOOOO!!!!


Kommentarer
Postat av: Jen

Härligt! Jag älskar också de där kryssningarna haha x) de är så jäla roliga, illa men sant liksom x) man tjänar på att vara lättroad höhö. och asbra att du har något att vara peppad till!

2012-04-30 @ 11:57:41
Postat av: Elin

Jag gillar också kryssningar. =)



Så nära det magiska tvåsiffriga på vågen. Kämpa på!



Trevlig Valborg!

2012-04-30 @ 13:54:37
URL: http://elin79.se/vikt
Postat av: Tackan

Kul med kryssning:-) 2 kg fixar du tills dess :/)

2012-04-30 @ 19:42:06
URL: http://farhuset.blogg.se/far
Postat av: emilie

får man fråga hur lång du är?

själv är jag 1,60 m & väger 101 kg.

kämpa på bruden, you can do it!

2012-05-01 @ 16:24:55
Postat av: Barbro

Så härligt att fara iväg på kryssning :)

2012-05-01 @ 17:48:35
URL: http://byebyekilon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0