Uttbrott och sammanbrott

Igår bröt jag ihop. Det är så sjukt egentligen och jag kan inte ens förklara hur det började. Men jag och min kille började bråka och tillslut så exploderade jag! Hade jag kunnat kasta bordet på honom så hade gjort det, bordet satt dock fast i väggen men de fick sig en tjänga det kan jag lova! Jag vet inte om jag någonsin känt så, jag ville kasta allt jag hade i närheten, men jag hade sans nog att inse att jag vill inte städa upp glasskärvor över hela köket. Men tillslut bröt jag ihop och började gråta. Det är ytterst sällsynt nu för tiden men jag grät faktiskt rätt ordentligt! Tillräckligt ordentligt för att det skulle kännas som att jag skulle spy så jag stod lutat över toan hulkande med tårarna rinnande längs kinderna och kippade efter andan. Det hela gick över rätt fort och det enda jag kan säga som förklaring är det faktum att jag försöker hålla mig ifrån socker och min kropp och hela mitt väsen får panik och kan inte resonera klart!

Jag blir rädd... verkligen rädd för vilken fruktansvärd kraft som har mig i sina klor, vilken fruktansvärd kraft som jag låter ha mig i sina klor!

Kommentarer
Postat av: ZtorZillen

Know the feeling...jag finns här, vännen, om du vill prata..eller skriva av dig, min mail är alltid "öppen" för dig!

2012-04-22 @ 12:50:47
URL: http://ztorzillen.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

vet hur det är.. fruktansvärt är det! Stor kram

2012-04-22 @ 16:36:19
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0