Riktigt kul och lyckat!

Imorse var det dags att ge sig iväg, klockan rinde 05,50 och ja, det var väl lite väl överdrivet. Jag var på gymmet 06,45 för att värma upp och sedan satte vi igång 07,00. Jag var riktigt taggad och det blev riktigt lyckat! Vi körde på i lite olika maskiner och hon berömde mig för min goda teknik. Det värmer mitt hjärta så för jag vill vara duktig, jag vill alltid vara duktig men i vissa fall vill jag vara extra duktig och just när det gäller teknik på gymmet så vill jag verkligen vara duktig!!

 

Efter 45 min var det dags för lite specifik magträning men då var jag förmodligen helt slut för hon ville att jag skulle göra situps på en pilatesboll men det gick inte! Det var bomstopp, jag orkade verkligen inte! Men som sagt jag tror att det berodde på att jag var så spänd och kämpade så hårt så jag tog helt enkelt slut.

 

Nästa onsdag är det dags igen och jag känner verkligen att det här är bra!

 

Däremot är det så jävla tufft idag! Jag ”avgiftar” mig från godis och denna dag känns extra tuff! Jag är inte direkt sugen men det är ju min snuttefilt så jag vill!

 

Men jag ska stå emot! JAG SKA FAN STÅ EMOT!

 

Nej ursäkta så ska man inte tänka, man ska inte tänka ”inte” och ”ska” utan ”jag väljer”. Hmm men vad ska jag då välja? Jag kan ju inte säga ”jag ska välja att inte äta godis”. Haha. Nej jag ska välja att äta alla de bra mål som jag förberett till mig själv!

 

För övrigt ska jag till min terapeut idag också så det är full ös.

 

Tjing så länge

 


Kommentarer
Postat av: Tweety

Bra kämpat, jag ger också dig tummen upp.Peppkram

2012-08-29 @ 11:48:33
URL: http://tweety26.wordpress.com
Postat av: Linda -50,2 kg

Jag har äntligen kommit till det stadiet då jag själv ser detta. Andra har kanske sett det tidigare men det är en stor sak att jag själv ser detta. Jag måste bara ordna en remiss från doktorn till en psykolog så jag får det på mitt högkostnadskort :)

Tummen upp bruden, du är grym! Jag läser fast jag inte kommenterar så ofta. Förlåt för det. Men du vet att jag tycker att du rockar!

2012-08-29 @ 14:13:33
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Sofia

Riktigt bra kämpat!!
SV: Stackars lilla kusinen tur att dagen räddades av det!
Massa kramar <3

2012-08-29 @ 19:09:58
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se
Postat av: alexandra

de är bra at tdu kämpar, de fixar du :)

2012-08-29 @ 19:59:26
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: smulan

Duktigt gjort:-) på alla sätt och vis. Jätte bra att ha ut ur affären
Utan att handla godis som du skrev i det andra inlägget. Ja man ska välja och inte ha förbud där håller jag med dig. Men ibland kan det vara svårt att veta vad man ska välja. Kanske jag väljer att vara snäll mot mig själv, att vara rädd om mig själv, att tillåta mig att få bli den jag är på insidan, att få vara den jag är, få vara svag ibland , att få det liv jag förtjänar.
Ja det var lite förslag:-) önskar dig en lika bra fortsättning som du har börjat. Kram

2012-08-29 @ 22:12:04
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/
Postat av: Minendie

Bra jobbat! Du är grym som kämpar på så bra.

2012-08-30 @ 13:24:08
URL: http://minendie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0