Rapport dag 13-14

Helgen har gått ganska bra. Det blev dock ingen skidåkning på grund av vädret. I lördags fick jag istället till ett 50 min spinninpass i källaren och igår halkade jag och min kille oss runt på en promenad. I lördags blev det en rejäl middag med efterrätt och vin så det känns ju sådär men, men.

Nu går jag in i veckan från helvetet... typ. På fredag tänkte jag gå julledighet men då är det en hel del som ska vara fixat tills dess, därför räknar jag med att jobba morgon till kväll tills allt är klart. Det blir alltså ingen matlagning på hela veckan och jag räknar inte med att komma hem och äta någon middag utan det får bli en provisorisk middag på jobbet.

Kommentarer
Postat av: smulan

Låter som en super jobbig vecka. Men ta en sak i taget så att säga och fokusera på det du gör just då. Då minskar man stressen när man har mycket att göra. För det blir ju inte bättreav att försöka tänka på allt medan man gör en sak:-)
Hoppas du orkar igenom veckan och sen får en chans att vila lite och njuta av julen. Kram

2012-12-17 @ 07:42:58
URL: http://smulgubben.wordpress.com/
Postat av: Eleonor

Så blir det ibland! Jag tänkte också vara julledig från fredag men jag tror att jag redan är ledig mentalt.

2012-12-17 @ 21:00:36
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0