Vilken känsla!

Jag svävar bland molnen!
 
Jag har gått och funderat över en sak som min mamma sa till mig i helgen. Hon sa ungefär, "ska du verkligen arbeta med det där, passar de verkligen dig. Jag menar, med ditt tålamod och dina åsikter". Dessa ord har verkligen rummlat runt i mitt sinne och trots all positiv respons jag fått av klienter och kollegor så sådde det ett litet ont frö i mig. Och så imorse, som en skänk från ovan kom en kollega och sa. "jag har tänkt att jag skulle säga en sak till dig men det har inte blivit av. Jag ville bara säg att jag tycker du är så bra". Jag blevhelt ställd och fick allt en tår i ögat. Vi har ett ärende ihop och hon berättade att hon tycker att jag har skött det så bra trots att jag inte jobbat så länge.
 
Är det inte helt otroligt?! Jag blir helt ställd men samtidigt så rörd!
 
Underbara, underbara kollegor!

Kommentarer
Postat av: smulan

Sånt är guld värt att få höra:)

2012-12-06 @ 18:42:54
URL: http://smulgubben.wordpress.com
Postat av: Malin

Gud vad roligt att höra! Man suger verkligen åt sig sånt beröm! Obetänksam kommentar från din mamma, men familj tänker väl inte alltid på vad de slänger ur sig till varandra. Bara DU vet ju om du passar att jobba med det du gör. Och ja, dina kollegor och klienter också uppenbarligen! :)

Svar: Ja tänk va glad jag är att jag dom som ger mig positiv respons!!
Joline

2012-12-06 @ 19:00:12
URL: http://tryingtogetfit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0