Dags igen

Idag är det dags att gå till ätstörningsmottagningen igen. Jag har fått en läxa till idag men jag har inte gjort den. Kanske ska jag stressa ihop något men jag vet inte.

Igår var faktiskt en riktigt jobbig dag. Jag var så grymt arg, jag var på så dåligt humör! Jag blev till och med tvungen att säga till mamma att jag inte kunde följa med till mormor eftersom jag var på så dåligt humör. När jag kom hem frågade min kille vad som var fel, men jag visste inte vad som var fel eller varför jag var arg, det var allt och ingenting. Då var han ju riktigt festlig och sa, - "vet inte du inte vaför du är arg så kan du inte vara speciellt arg". Ibland är han bra korkad.

Men, men nog om det, idag är det alltså dag igen för en ny omgång med Cissi och det ska bli jättespännande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Ja så är våren snart här då blir man också mkt piggare :D

2012-02-13 @ 20:22:55
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Helen Holmberg

Om det är en tröst har jag också sådana dagar när allt känns skit rent ut sagt och man kan inte sätta fingret på vad det exakt är som gör en så irriterad/arg.

Då vill man bra gärna trycka huvudet fullt med skit och dämpa känslorna i mat/godis :(

2012-02-13 @ 20:35:45
URL: http://www.helenholmberg.se
Postat av: Elin

hoppas du får en bra alla hjärtans dag <3

2012-02-14 @ 13:12:13
URL: http://eliinboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0