Jag vågade!

Nu har jag allt en riktigt pirrig känsla i magen! Jag har haft 2 tjejer på jobbet som sökt medryttare till sina hästar. Jag tvekade lite men erbjöd mig till den första tjejen. Hon verkade intresserad men helt plötsligt red en annan tjej på jobbet med henne istället. Jag kände mig lite ledsen och besviken och frågade mig själv, är det för att jag är för tjock? Hennes hästar kanske inte orkar med en stor tjej! Shit va pinsamt i så fall! Det var den tanke jag hade så jag vågade aldrig fråga något mer och hon frågade aldrig heller.

Sen är det en annan tjej som också sökt medryttare men jag har INTE vågat fråga henne. Hon har pratat om det flera gånger och hon har inte lyckats hittat någon. Idag pratade hon om det igen och när hon skulle gå från jobbet sprang jag efter och frågade om hennes hästar var stora eller små. Hon svarade att dom är stora så då tog jag mod till mig och sa att jag var intresserad! Men vi får se vad det leder till, första steget är iaf taget!

Shit! Tänk om jag skulle kunna få böra rida igen!!


Kommentarer
Postat av: ottilia

Bra för dig!

Jag känner verkligen igen mig i det du skriver. Det kan lätt bli att man låter bli saker för att man tror (observera tror) att man är för tjock. Tyvärr går man misste om så mycket för att man tror. Frågar man inte får man inget veta. :)

2012-02-10 @ 21:24:14
URL: http://bloggarnerivikt.wordpress.com
Postat av: Pernilla Be

Jag hoppas verkligen att du får bli medryttare :) Rida är kanonträning för både kropp och själ.



Kram, Pernilla be

2012-02-10 @ 21:36:57
URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Anna

Härligt! Hoppas det blir av! :)

2012-02-11 @ 13:14:04
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Postat av: Jenny

Bra gjort!! Vad kul i så fall, håller tummarna för dig! :D Kul att du är hästtjej också, ännu ett sammanträffande ;) Jag är uppvuxen på gård med hästar, hundar, katter... :)

2012-02-14 @ 17:15:52
URL: http://intelikatung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0