SHIT!

För någon dag sen så slog det mig verkligen att jag vägde 10 kg mindre i sommras. 10 kg är grymt mycket! Sen kommer den dumma tanken, jag undrar om dom på jobbet tänker på de, att jag gått upp mycket? Men det är inte det viktiga. Däremot hittade jag en bild på mig på gymmet i sommras och en nytagen bild och shit vad det syns att jag gått upp i vikt!

Visserligen är den ena bilden tagen lite mer från sidan men jag tror inte att det finns några tvivel på att det sitter riktigt många nya kilon på magen!! Men usch! Ju mer jag tittar på den nya bilden, ju mer inser jag att JAG KAN INTE SE UT SÅ!! Jag hoppas verkligen att jag hade en dålig dag, att magen var extra svullen! Jag måste helt enkelt ta ett nytt kort snart för att se om det verkligen är så illa?!?!?!


  


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men du, det går att vända på det och snart är det 20 kilo NER istället!! :)

2012-02-19 @ 10:02:16
URL: http://intelikatung.blogg.se/
Postat av: emma-isabella

Håller med Jenny... snart är det massa kilon borta!

kramis och pepp

2012-02-20 @ 13:37:38
URL: http://emmaisabellavictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0