Suck och pust.

Nu är jag riktigt låg, varför ska det gå illa? Men orkar inte gräva ner mig i det. Det är skit, riktigt skit och jag blir så less på mig själv!

Jag var på ätstörningsmottagningen igår och visst det gick väl bra. Just nu kommer jag inte ihåg så mycket för jag är rätt nere och sur men jag pratade som vanligt på i 180! Grejen är att jag tror att jag pratar om allt mellan himmel och jord medans min terapeut förmodligen vill inrikta sig lite mer på mitt beteende kring maten. Men det är ju så mycket som snurrar i mitt huvud just nu. Men vi har iaf bokat in flera nya tider nu och det känns skönt.  

Men jag har ett annat problem, ikväll är det innebandy. Det är första gången jag har möjlighet att gå på två veckor men precis som sist och så skriker endel av mig NEJ JAG VILL INTE, medans en annan säger klart du ska gå, det blir kul! Förra gången var det ju faktiskt kul, och sen är de ju inte helt fel att få röra på sig heller! Men det börjar kl 8 ikväll så jag har tid att fundera över det. Problemet är bara att jag misskött mitt ätande nu i två dagar så kroppen är nog rätt less och trött på min misshandel. Och det ger ju inte dom bästa fördelarna inför att springa som en galning efter en liten boll i två timmar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0