Arbetsbyxor

Nu har jag ätit rätt okej ett tag men ännu återstår ett jobbigt problem! Mina arbetsbyxor! Eftersom jag spenderat en ganska lång tid med att äta helt okontrollerat har det resulterat i att jag inte kan stänga min arbetsbyxor! Det är ju helt sjukt!! I slutet av sommaren kunde jag dra dem över höfterna utan att öppna dom, shit vad det går fort åt helvete alltså! Men hoppet är väl att de ska gå att stänga igen inom om en snar framtid… Men jag undrar verkligen hur lång tid det ska behöva ta? Helt ärligt så tror jag säkert att det tar någon månad till!

Sanningen är att jag behöver nya jobbkläder men att jag sagt till mig själv att jag får inga nya förens jag kan beställa kläder i en mindre storlek. Så frågan är hur länge jag ska traggla på i samma gamla trasor?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det där känner jag väl igen!! Mitt problem var att jag inte vågade beställa i större storlek, var rädd att det inte skulle finnas haha... Men jag såg till att ha ett långt linne över så att det inte skulle synas att gylfen (???) inte gick att stänga... :P Men att få igen byxorna är ju en perfekt morot att kämpa för :)

2012-01-29 @ 12:18:55
URL: http://intelikatung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0