Årets första 5 km

Då har man fått sina första 5 km i kroppen! Men shit va det var jobbigt! Det märks verkligen att jag är i sämre form än förra året!

Jag kom iväg runt kl 11 så det var fullt med folk i spåren. Det störde iofs inte mig eftersom det var mig som alla körde om MEN! Det störde mig iaf! Jag kände mig ju som en flodhäst i spåret och tyvärr har jag egenskapen att fundera över vad alla andra tänker och tycker. Detta resulterade i att så fort jag hörde någon som kom så kände jag bara "shit nu tänker dom att jag är fet och ful och inte kan åka skidor. Dom skrattar åt att jag köpt värsta skidoutfiten och är en riktig amatör". Det stör verkligen min skidtur att jag tänker och känner så. Jag önskar att jag inte gjorde det men jag vet fan inte hur jag ska sluta med det. Jag tänker alltid på vad andra tycker och tänker, jag skapar vad de tycker och tänker i mitt eget huvud och då blir det sällan några trevliga tankar.  

Men jag tog mig runt iaf och är laddad med ganska god energi tack vare det!


Kommentarer
Postat av: Danielas Lchf-Liv

Vad duktig du är!

Jag vet vad du menar med att man funderar på vad alla andra tycker och tänker men gör inte det!

Kämpa på! :)

2012-01-28 @ 14:36:41
URL: http://viktnedgangsomfunkar.blogspot.com
Postat av: Babro

Vad du är flitig och duktig.

Efter ett par ggr så är de du som kör om på spåret.



Kör hårt!!

2012-01-28 @ 18:34:51
URL: http://byebyekilon.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag önskar jag hade skidor och kunde åka, har inte åkte sen barnsben. =) I år känns det som att Stockholm knappt fått någon snö och inte vet jag vart det finns spår heller. Enklare var det när jag bodde på landet. =)



Bra jobbat, 5km är långt! Det är supersvårt att sluta tänka så men jag brukar bli hjälpt av att tänka när jag tränar, att jag har ju inte tid att titta och tänka på någon annan, har fullt upp med mig själv, så det borde ju vara lika för de andra.



Pepp och bra jobbat!

Kram

2012-01-28 @ 20:40:51
URL: http://elin79.se/vikt
Postat av: Babro

Ja visst gör de det.

Jag kan lova att jag kontrollerat många ggr att min dörr är låst.

2012-01-29 @ 12:49:10
URL: http://byebyekilon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0