Drömmar och verklighet

Jag har tänkt lite idag. Tänk va stressad man blir av allt. Jag ska spinna vidare lite på det jag skrev om imorse, det här med viktminskning eller att bli "frisk".

Jag har pressat mig så mycket i mina dagar. O nu för tiden finns typ ingen glöd kvar. Jag tittar på Biggest looser och dem tränar ju som idioter! Då leker jag med tanken att få in 2 pass för dag, ett på gymmet och ett hemma. Sen vaknar jag upp ur drömmen och inser att jag aldrig kommer fixa det. Det är knappt att jag tar mig till gymmet ett par gånger i veckan.

Nu har jag också träningsvärken från helvetet efter innebandyn och mina benhinnor värker!! O inte nog med det så kom skavsåret mellan benen tillbaka som ett brev på posten så fort jag började cykla till jobbet igen. Just nu känns därför träningen extra långt bort. Jag måste läka kroppen lite först. 

Men något positivt är att jag kom iväg på en liten promenad med mina stavar och min skidoutfit här om dagen! Jag älskar den outfiten och förhoppningsvis får jag använda den till mina skidor i helgen! Vintern är nämligen här och skidspåren väntar!


Kommentarer
Postat av: Danielas Lchf-Liv

Okej, varning för lång kommentar :)

1. Du måste stretcha efter att du tränat, även framsida ben, smörj och massera så slipper du ha ont i benhinnorna!

2. Säg inte att du inte skulle klara något eller inte orka, kroppen orkar mer än vad man tror, jag är världens lataste och hatar att träna men allt handlar om rutiner och att få "mersmak" för något.

Ta känslan i kroppen efter att du tränat, ladda med bra musik i öronen och var utvilad.

Jag har klarat av 4 veckor nu med 6 dagar träning och 1 vilodag per vecka (inte likt mig) men jag har fått in rutinerna.

Och all träning är bra träning, du behöver inte gå ut så hårt.



3. Sist men inte minst! Du har en superfin form på din kropp, och jag väntar på att få se dig lite lättare, tror att du kommer att vara så fin!



Kram påre!

2012-01-26 @ 21:43:42
URL: http://viktnedgangsomfunkar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Håller med föregående, du klarar det! Det behöver inte vara dunderpass varje gång och hitta träning som du trivs med. Jag tränar fyra-fem gånger i veckan och dom flesta gånger är jag tyvärr inte jättetaggad, man får bita ihop helt enkelt. Sen är ju skidåkning riktigt riktigt bra träning :)

2012-01-27 @ 07:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0