Inte idag!

Idag känns allt riktigt jäkla skit! Jag borde skriva om något riktigt bra som hänt men just nu känns allt riktigt illa. Jag känner mig så nere, jag ska till jobbet om en och en halv timme och jag vill inte!! JAG VILL VERKLIGEN INTE!  Jag är orolig för att jag kommer att bryta ihop! Samtidigt vet jag att det inte är någon idé att jag stannar hemma och gräver ner mig själv för då kommer ingenting att bli bättre.

Men om jag fick drömma så skulle jag ha världens största godisskål nu, dra ner lite persiener och sätta på en film. MEN, livet funkar ju inte så. Ingenting skulle kännas bättre heller för världen pågår ju endå. Jag önskar att jag kunde sätta livet på paus och bara stanna upp för en stund. Jag orkar inte just nu, jag orkar inte idag. Varför blir det såhär?

Kommentarer
Postat av: ZtorZillen

kram

2012-01-24 @ 20:10:47
URL: http://ztorzillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0