Tack, tack och åter tack!

Tänk att det ska vara så svårt att skriva om något så viktigt!

Min fina vän T som tycker att "nu får det vara nog" har kontaktat ätstörningsenheten och berättat om sin oro för mig. Hon har berättat för mig att hon kontaktat dem och hon har även läst upp den mejlkontakt hon haft med dem.

I måndags ringde dem. Shit va konstigt det var! Men nu har jag en tid. På måndag ska jag dit och så ska vi se vad vi kan göra. Det är ju riktigt bra! Men samtidigt kan jag inte låta bli att oroa mig. Jag har ju varit där förut och det hjälpte ju inte. Men jag ska verkligen ge det här en chans! Det är jätteviktigt att jag försöker på alla sätt jag kan att få bukt med denna skit!

Nu väntar jag med spänning på måndag!!!!

En bild från förr på mig och underbara T


Kommentarer
Postat av: ♥ Amber ♥

Vilken fin vän du har som ställer upp för dig på det här sättet! Jag hoppas att det ska bli ett värdefullt möte. Vad roligt också att du vågade testa på innebandyn! :D

2012-01-25 @ 22:36:56
URL: http://citronsocker.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag hoppas att du får "rätt" hjälp den här gången! Fint gjort av din vän, och ännu finare av dig att kunna ta emot hjälp! Jag vet ju själv hur svårt det kan vara!

2012-01-26 @ 07:46:05
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0