Abstinens

Usch jag får lite abstinens nu när jag jobbar och har så mycket att göra i övrigt att jag inte riktigt hinner med och träna. Eller jo, jag kan gå promenader på mornarna men jag vill ju till gymmet! Ikväll ska killens kusin, hans tjej och barn komma på besök från Borås och jag hade lust att säga "sorry jag prioriterar annat i mitt liv". Men det sa jag inte. Men i mitt stilla sinne så tänker jag iaf "bäst att dom inte stannar så länge för jag MÅSTE fixa naglarna". Behöver jag säga att jag inte direkt gillar hans kusin med familj? Men det är helt annan story.
 
Till helgen ska vi till Stockholm för en hotellweekend och 30 årskalas och det är en hel del som ska fixas med innan dess! Eller ja i mitt liv är det iaf det. Naglarna tar t.ex. ett antal timmar att fixa till så jag måste sätta igång redan ikväll.
 
Men, men det är väl lika bra att det är lugnt på träningsfronten för jag har grymt ont i mina handleder.
 
Funderar på att göra favorit i repris och göra den här dekorationen. Den passar till det mesta.
 

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Förstod att de inte stod högst upp på listan :D

2012-07-04 @ 18:00:37
URL: http://entomtastankar.wordpress.com
Postat av: Luiza

Otroligt snygga naglar.

Tänk, ibland önskar man att man kunde häva ur sig saker som man tänker =). Särskilt till folk man inte gillar...men man sansar sig...

Hoppas ni får en fin hotellvistelse i storstaden och ett fint 30 års firande .
Tack för kommentarerna i min blogg. Jag uppskattar dem väldigt mycket , jag hinner bara inte med att svara på dem så ofta som jag skulle vilja...

Massa kramar/
Luiza

Postat av: SusLotus

Vad duktig du är med dina naglar. Det är jag alldeles för lat för. Men jag drömmer om fina naglar iaf... ;)
Ha en bra resa! Kram

2012-07-05 @ 00:56:24
URL: http://lotushealthdiary.blogspot.com
Postat av: Tessan

Åh, hahaha! JAG är likadan med sambons släkt - och idag är jag tvingad att vara där med dem i 4 timmar... suck...

Sv: Ja han är ju en del av mitt liv så han har inget val den lilla skit ungen än att ställa upp på kort ;)

2012-07-05 @ 05:18:21
URL: http://mittlivochlchf.blogg.se
Postat av: klara

Åhh gör du naglarna själv:) Superfint :D
Ja visst var det roligt format :D

2012-07-09 @ 21:08:03
URL: http://kmv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0