Jäkla morgon!

Fy, fan vilken jäkla morgon. Jag drömde något så sjukt!
 
Jag drömde om en kille som funnits i mitt liv förr. Han skulle gifta sig och av någon andledning skulle jag vara med och arrangera bröllopet. Jag gick där med lite blommor i handen och lyssnade på en violinist som skulle spela. Den här killens blivande fru satt och rynkade på näsan åt violinisten och då går jag till killen, lägger händerna på hans knän, ger den lilla buketten jag håller i handen till honom och säger. Jag kan inte arrangera ditt bröllop. Sedan vänder jag mig om, går gråtandes därifrån och hoppas att han ska komma efter mig.... men det gör han inte.
 
Idag vill jag under inga omständigheter gå till jobbet men vi är bara två st på min avdelning så det är INTE ett alternativ att vara svag idag! Men fan va jag har panik i kroppen. Men jag vet.... kommer jag bara iväg så kommer jag igång.

Kommentarer
Postat av: Tomtan

Vilken dröm!!!!
Är redan på jobbet och väntar.... väntar på barn.... väntar på kollegor... väntar på regnet.... väntar på fredag :D

2012-07-09 @ 07:45:11
URL: http://www.entomtastankar.wordpress.com
Postat av: Tigerhonan - Min väg till ett hälsosammare liv

Tack :) Köpte den på claes ohlson :)

2012-07-09 @ 08:42:43
URL: http://www.tigerhonan.net
Postat av: Snigel

Jag skulle säga att du är stark!

Du gick från en situation som inte var rätt! Att du sedan var ledsen och ville att han skulle springa efter är en annan sak, helt naturligt. Men trots att du var ledsen så gick du därifrån! Bra beslut i dind dröm!!!

Starkt tycket jag!

Svar: Men tack! Shit så har jag inte tänkt förut!!
Joline

2012-07-09 @ 09:47:23
URL: http://www.snigeltakt.wordpress.com
Postat av: Lovisa

Ush. Finns Inge sämre sätt att vakna upp med en sån jobbig dröm. Dagen blir liksom förstörd. Men hoppas din dag blev bra ändå:)

2012-07-09 @ 14:04:36
URL: http://Lovikavanten.wordpress.com
Postat av: snöflickan

Men va bra att du kom dig iväg, vilken avd är du på?
Sv: vi måste planera då vi kan bli insnöade, div andra problem som gör att man kanske inte kan ta sig iväg, livet är tufft på vintern men jag vill inte flyta från mitt paradis här i Alaska då hamstrar jag hellre mat för vintersäsong

2012-07-09 @ 21:40:50
Postat av: snöflickan

Men va bra att du kom dig iväg, vilken avd är du på?
Sv: vi måste planera då vi kan bli insnöade, div andra problem som gör att man kanske inte kan ta sig iväg, livet är tufft på vintern men jag vill inte flyta från mitt paradis här i Alaska då hamstrar jag hellre mat för vintersäsong

2012-07-09 @ 21:41:10
Postat av: Anna

Sänder en stöttande kram

2012-07-09 @ 21:58:48
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0