Ett utkast

Hittade ett utkast till ett inlägg som jag aldrig publicerade i veckan. Så jag gör det nu istället för jag tycker att det är en del tänkvärt i inlägget

Skrivet onsdag 29 maj

Shit va less jag blir när det går dåligt! Jobbet är ett enda stort orosmoment just nu och jag vill sååååå gärna äta godis för att lugna ner mig! Ytterligare en kväll ska jag sitta kvar på jobbet och jag vill ju ha en chokladkaka bredvid mig!! Det är verkligen intressant hur man är funtad alltså!

För övrigt kan jag berätta att en kille som jag skulle placera rymde igår. Pojken har ett missbruk och jag kan verkligen förstå varför det blev som det blev. Skulle någon säga till mig att nu ska vi omhänderta dig (vilket betyder att jag inte kommer få tillgång till min kärlek- godiset) då skulle jag också sticka och trycka i min så mycket godis som jag hann tills någon hittade mig!... Eller nja... det vore förmodligen något väldigt bra för mig så jag kanske skulle ta chansen... men ändå. Är man inte redo så tar nog de flesta till flykten!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag känner igen mig så himla mycket! Men grejen är att i en hälsosam livsstil finns det plats för lite choklad ibland. Kanske inte just nu, och det kanske tar ett tag innan suget kan kontrolleras, men det kommer att komma en tid när du kan ta en liten bit och sen vara nöjd.



Min poäng är att du behöver inte sticka, bara frysa ut den ett tag. ;-)

2012-06-01 @ 07:58:13
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Postat av: Barbro

Jag har åxå tänkt samma tanke mer än en gång

2012-06-01 @ 08:49:37
URL: http://byebyekilon.blogg.se/
Postat av: Tessan

Flykt vägen är den lättaste vägen ibland tyvärr, inte alltid den bästa. Men ibland säger hjärnan att den inte har ngn annan väg att gå :/

2012-06-01 @ 23:13:37
URL: http://mittlivochlchf.blogg.se/
Postat av: Kicki

Att fly är för mig det enklaste sättet. Har alltid varit så.. Därför är det så jobbigt när man försöker gå emot den ström man är så van vid...



Heja heja!

2012-06-02 @ 09:29:27
URL: http://www.machmo.se
Postat av: Anna

vad jobbar du med?

2012-06-06 @ 20:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0