Snart drar vi

På måndag drar vi! Då blir det en veckas semester! Men jag måste erkänna att jag blir lite rädd, rädd för att inte kunna kontrollera det jag äter i den utsträckning som jag vill. Men jo visst, jag vet att det är töntigt. Men jag tycker att det är svårt nog i vanliga fall och sen är det än värre när jag åker bort. Det handlar både om att jag hindras att äta så nyttigt jag vill men även att jag hindras från att äta så onyttigt jag vill. Ska jag vara ärlig så brukar jag ha med mig godis i väskan eller så när jag ska någonstans så att jag vet att jag har min trygghet att gå till om jag behöver.

Men nu har jag denna utmaning framför mig och det ska bli intressant och se hur det går. Jag hoppas verkligen att jag inte spårar ur totalt! Det som är bra är iaf att jag ska till gymmet och väga in mig på måndag innan vi åker. Då kommer jag alltså få det svart på vitt om jag ballar ur totalt!!!

Här är bilder från när jag var på gymmet sist, om jag försöker att ha dom på näthinnan så borde det vara motivation nog för att jag ska sköta mig!!!!

  


Kommentarer
Postat av: Adela

Hej hitta hit via google och har läst en stund och vissa inlägg gör mig helt tagen, det skulle kunnat varit jag som skrivit vissa av dina inlägg.

Starkt berörd och hoppas du finner nåt nyttigtt nu när ni åker.

2012-06-03 @ 16:25:45
URL: http://nyaadela.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0