Det gör ont i mitt hjärta!

Börjar med att skriva att jag är besviken på mig själv som inte bloggar mer än vad jag gör. Jag vet faktiskt inte varför jag inte har någon speciellt stor blogglust.

Igår var jag iaf hos Cissi igen men jag ska skriva om det en annan gång. Jag har gjort lite stödanteckningar sen mötet så det ska nog gå ihop sig.

Imorse gick jag av mitt sista pass inom kriminalvården och det gör ont i mitt hjärta! Tänk att jag aldrig mer ska gå i dem där korridorerna! Jag kommer sakna, jobbet, de intagna och personalen grymt mycket! Men  jag är väldigt glad att jag fått så fin respons av mina kollegor och de intagna! Flera kollegor har sagt att dom är glada för min skull men att det är en stor förlust för arbetsplatsen och kollegorna! Hur fint betyg är inte det?! Imorn är det hur som helst dags för nya jobbet som socialsekreterare på ungdomsenheten och det ska bli grymt spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0