Hur slutade kvällen?

Ja ikväll var ju den berömda myskvällen på egen hand. Och hur slutade den? Jag hade nästan lite panik och jag letade i mitt sinne och mitt hem efter något som skulle tillfredställa mitt behov. Sen hade jag visserligen lite resurser eftersom jag gjorde bounty igår som jag bjöd på. Ikväll åkte det alltså ner en del bounty, vindruvor och torkade aprikoser. Jag fick absolut i mig en hel del kalorier men jag är ändå glad att jag inte tog mig i väg till någon affär för att shoppa loss.

Men jag funderar lite kring vad jag kände ikväll och jag kände absolut att jag ville ha något annat än godis. Jag ville ha närhet och passion! Så killen fick faktiskt ett samtal där jag beklagade mig och han blev lite generad och hade inte riktigt möjlighet att diskutera saken, haha, det var roligt!!

Men, men nu ligger jag här i sängen själv och tittar på Big Brother live. Det är grymt skönt att vara hemma själv, det kan jag inte förneka!

Imorn ska jag till Cissi igen och prata lite och det ska bli spännande : )

Jag kom på att jag måste skriva om gårdagens partaj men det får bli imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0