Tuff vecka

Den här veckan är rätt tuff. Jag försöker jobba ikapp lite sen jag var sjuk och sen är det MASSOR som ska fixas och det försöker jag göra både före och efter jobbet. Jag måste erkänna att jag har ett lätt tryck över bröstet och känner mig lite orolig för ett mindre sammanbrott. Imorn ska jag på arbetsintervju också och det är ju grymt nervöst. Det känns som att det är mycket som hänger på det här och någonstans kommer jag att bli grymt besviken om jag inte får jobbet!

Sen har jag såklart mig själv att skylla som bokade in en tjejkväll på lördag. Tänk att jag ångrar mig redan, haha. Nej då, det kommer bli jättekul och jag ser fram emot det. Jag får helt enkelt ta en sak i taget så kommer den här veckan också att ta slut. Det är ändå det som är skönt här i livet, när saker och ting går över och tar slut

Kommentarer
Postat av: Helen Holmberg

Ah vilken tråkig kommentar att fälla, sushi räknas som de nyttigare mat av vad jag hört från de flesta! Säkert kolhydraterna i riset och fettet i fisken som spökar ;-) Oh well, hennes förlust!!! Försök bara va den större människan och håll dig kall, människor som försöker trycka ner en gör det bara för dom känner sig underlägsna.



Gör punktlistor så känns det nog lättare med allt som ska göras, överdriv inte planeringen för lördag! Jag tror inte dom ser dammråttor i hörnen eller förväntar sig en nobelmiddag ;-)

2012-03-07 @ 19:48:29
URL: http://www.helenholmberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0