Skitdag

Idag känns livet skit. Det är en riktigt tung dag.

Jag tvivlar på så jäkla mycket och jag velar fram och tillbaka. Jag orkar inte dra alla olika resonemang nu men jag kan säga att jag vill inte gå på kören ikväll. Jag är ju en av flera ledare i en kör för utvecklingsstörda men jag känner bara att hela min kropp skriker NEJ! Men den gör ju det om allt, jag vill ju ingenting förutom att sitta hemma i soffan och äta godis och glass. Jag har pecis gått med igen och nu vill jag redan lägga av. Men jag för ett resonemang i huvudet hurvida jag ska eller inte, jag väger för och emot. Å ena sidan är det snart slut för terminen så jag borde kunna bita ihop. Men för vems skull?! Vad är rätt? Vad borde jag göra?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0