Trötthet och ovilja

Jag ska erkänna att jag var typ medvetslös imorse så jag glömde vågen igen! Det blev en jättelång dag igår och jag har fortfarande inte återhämtat mig! Men jag hoppas, eller nej det gör jag inte egentligen för jag vill inte veta men jag ska försöka att komma ihåg och ställa mig på vågen imorn.

För övrigt så pratade jag med Cissi på ätstörningsmottagningen igår och vi bokade in en ny tid. Jag blev tvungen att avboka den förra för det kom jobb emellan men nu fick jag ingen tid fören 23/5!! Det känns inte alls bra! Jag har verkligen ett behov av henne och jag är rädd för att hon ska tycka att det får "räcka" nu!! För det gör det inte!! Det räcker inte, jag måste få mer hjälp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0