IKEA och ångest

Oj, oj inte ett enda inlägg fick jag till i helgen.

 

Jag har iaf haft en bra helg, i lördags åkte vi till IKEA i tro om att vi skulle kunna rita ett nytt kök men icke! IKEA är ju inte särskilt anpassningsbara så vårt kök passade helt enkelt inte i deras mall. Nu är alltså frågan om vi ska ha ett halvdant kök för en billig IKEApeng eller om vi ska leta oss vidare… suck.

 

För övrigt så åt vi på Burgen King innan vi skulle åka hem och nästan hela bilresan så hade jag ångest för att jag hade ätit hamburgare, pommes och juice!! Så när jag kom hem räknade jag ut att jag stoppat i min ca 1 200 kalorier och sedan stack jag till gymmet och förbrände ca 800 av kalorierna. Det blev ett rejält träningspass mellan 19,45-21,15. O vet ni, det var faktiskt lite annat folk och tränade vid den tiden. Det kunde man ju inte tro!


Kommentarer
Postat av: smulan

Ja IKEA har tyvärr mycket standard mått och lösningar. Svårt för dom som inte har dom måtten hemma. Skulle aldrig kunna handla kök på IKEA. Vi har knappt ett enda standardmått hemma:)
Tråkigt att du fick ångest av det du åt. Kan du inte se det som att du valde att äta det och försöka välja bättre nästa gång? Blir så lätt en ond cirkel med den eländiga ångesten.
Kram

2012-11-12 @ 15:25:01
URL: http://smulgubben.wordpress.com
Postat av: Linda

Gud vilket långt pass! Duktigt jobbat i alla fall.

2012-11-13 @ 14:56:57
URL: http://losingitnow.blogg.se
Postat av: Viktkamp

inte bra med ångest men bra att du gjorde något av ångesten =) Kramar

2012-11-13 @ 15:41:12
URL: http://viktkamp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0