PT och innebandy

Jag är helt slut!

 

Igår var jag på innebandyn och imorse hade jag mitt PT-pass, jag vet inte om detta är hållbart i längden!?

 

Det här med innebandyn är verkligen förknippat med skräckblandad förtjusning. Det är ju lite roligt men samtidigt har jag aldrig spelat förut och jag har ju inte särskilt bra koll. Det känns ju inte direkt som att jag är en tillgång för laget.

 

Innan jag skulle åka till innebandyn igår så frågade jag mig själv, varför gör jag detta?! Jag skulle ju egentligen bara kunna säga nej rakt av men det gör jag ju inte. Alltså måste det finnas något litet inuti mig som vill spela! Men vi får väl se hur det artar sig, förhoppningsvis så blir jag bättre ju mer jag spelar, både när det gäller teknik och ork.

 

Nu till mitt PT-pass på morgonen. Inte är det väl en bra idé att köra innebandy mellan 20-21 och sen ett styrkepass med min PT kl 07-08 dagen efter?! Jag känner mig som sagt helt slutkörd och jag kan tänka mig att det faktiskt inte har särskilt många fördelar att träna två tuffa pass så nära inpå. Min PT sa dock att det inte var någon fara eftersom det är olika träningsformer. Hon tyckte att jag skulle ge det några veckor för att se hur det känns och visst det får jag väl göra. Men jag kan inte förneka att allt jag vill just nu är att hitta en annan PT-tid!!

 


Kommentarer
Postat av: J.

Hon har ju rätt i det där med att kondition och styrka kan man köra efter varandra, men är man inte helt van ska man lyssna på kroppen! Eller det ska man såklart alltid göra. Det blir ju ett bättre pass om man är utvilad till 100% tycker iaf jag. Duktig du är!

2012-11-08 @ 10:19:02
URL: http://jenniferitext.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0