Adrenalinpåslag

Igår hade vi lite kalas på jobbet och det var jättekul! MEN, jag blir lite less på mig själv och min personlighet! Ibland ska jag ta sån otrolig plats och det är ingen fin egenskap! Igår hade nämligen festarrangörerna ordnat lekar och vad händer med mig då?! Jo då växer hornen ut och jag ska lägga mig i och ifrågasätta mest hela tiden. MEN, nu ska jag inte vara för hård mot mig själv, jag försökte att lägga band på mig men till nästa gång hoppas jag att jag kan dra åt bandet lite hårdare ;)

 

Jag är som sagt en tävlingsmänniska utan dess like och igår tog jag på mig uppdraget som kallades ”vem tål mest smärta”. Jag var så jäkla taggad och jag misstänkte att det skulle handla om klädnypor och mycket riktigt, det handlade om vem som kunde sätta mest klädnypor i ansiktet på en viss tid. Vi var tre som tävlade mot varann och jag skakade av nervositet och kämparglöd när startskottet gick. Sedan började jag metodiskt att sätta klädnypor runt munnen, näsan, ögonbrynen och sedan haklinjen (eller vad man ska kalla det).  Jag var så fullpumpad med adrenalin men jag tyckte att jag hörde något om blod. Men vi körde på och snart var tiden ute. Då skulle vi ta av alla klädnypor och så skulle det räknas, då ser jag att det droppar blod från mig och flera klädnypor är blodiga. Då har såklart min känsliga näsa börjat blöda så det kändes ju lite sådär. Men vad gör man inte för att vinna?! Det var iaf jättekul och jag vann med 21 klädnypor!!! Och jäklar vilket adrenalinpåslag det blev, jag riktigt kände hur de pumpade i kroppen på mig! I LOVE!


Kommentarer
Postat av: EE

Haha, vilken härlig kämparglöd du har! Grattis till vinsten och hoppas näsan har läkt ;)

2012-10-04 @ 13:31:40
URL: http://matenochtraningen.blogg.se
Postat av: Pernilla be

Haha, vilken vinnarskalle du har! Det ska du utnyttja! Du ska träna och tävla mot andra - där hittar du din motivation!

Kram, Pernilla be

2012-10-04 @ 13:35:41
URL: http://www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: THE #QUEEN Anna - den tjocka vardagshjälten

haha du är ju så härligt tokig!! och jag är precis lika dan själv!! :D

2012-10-04 @ 19:27:56
URL: http://fettvardag.blogg.se
Postat av: Jenny Lindström

Säger precis som Pernilla! Kan du hitta ett sätt att använda ditt jävlar anamma och din fighting spirit för att våga ta dig under de 100 kilona!

2012-10-05 @ 22:54:38
URL: http://2xlblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0