Buskul i helgen!

I helgen var jag och min syster barnvakt åt våra småkusiner. Det var fullt ös medvetslös men shit va kul vi hade. Det var kul att få känna på småbarnslivet och oj va trötta vi blev!! På söndagen var vi beredda att säga upp oss, haha! Nej men är man inte van så är det väl en annan påftestning och sen hade jag vääälidgt svårt att sova på natten. Jag var så orolig att de skulle vakna och inte känna igen sig och bli rädda. De sov nämligen i vårt sovrum medans jag och min syster huserade i vardagsrummet. Natten gick iaf kanon och 05.45 tyckte minsta tjejen att det var dags för morgon ;)
 
Men något postivt med barn är som sagt att dagarna blir så långa! Redan innan 12 hade vi hunnit med frukost, städa, bädda rent i sängen, hälsa på farmor och åka ut till min svärfamilj för korvgrillning. Sedan hade vi en heldag på landet med allt vad det innebär.
 
Man undrar ju om man kommer få några småknoddar en vacker dag... jag och min syster kom väl iaf fram till att vi skulle bli sååå bra föräldrar för vi hade sååå många bra ideér ;) För ni vet väl att dom bästa föräldrarna inte har några egna barn :P
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: smulan

Vad mysigt med naturen, hund, brasa och busiga ungar:-) laddade batterier trots att man blir utmattad;-)

2012-10-29 @ 21:55:58
URL: http://smulgubben.wordpress.com/
Postat av: Lena

Jag kommer inte ihåg om du var en av de jag skrev till och undrade om du inte kunde ändra inställningarna så att hela inlägget syntes i feedsen (så att det blir lättare att läsa i telefonen). I alla fall så har jag fått reda på hur man gör, ifall du vill veta, av en annan blogg.se-bloggare:

Gå in på inställningar
Blogginställningar
Bockade i rutan: Lämna ut hela inlägget i rss-flödet
Spara

2012-10-30 @ 06:17:52
URL: http://zitalena.blogspot.com
Postat av: Anna

Mysigt! :)

2012-10-30 @ 07:49:31
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Postat av: ♥ Malin ♥

Låter som en jättemysig dag!

2012-11-04 @ 14:51:24
URL: http://citronsocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0