Förvirrat inlägg!!

Helgen är över och skit och pannkaka säger jag bara!
 
Det är ju helt sjukt så dum i huvudet jag är! Jag fick en påminnelse idag om att jag ska till ätstörningsmottagningen och jag känner mig bara så himla arg! För sanningen är ju att JAG måste ta hand det här! Jag måste göra aktiva kloka val hela tiden!! Och det gör jag ju inte! Det finns ingen annan lösning på mitt problem! Men! Kanske kan jag få hjälp med smarta verktyg... för ja... som sagt, det går sådär...
FAN!
 
Men, men nu ska jag väl inte vara en sån jävla tjurkärring... eller jo det får jag vara för jag är en jävla tjurkärring idag!
 
Hej hopp mot nya mål.
 
Nej jag har inte tagit droger....
 
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

ser ut som många bloggare haft en "kass" helg ( jag med måste jag säga) men vi kan ju inte göra annat än att ta tag i "saken" igen och forsätta som vanligt... de ska jag försöka göra på måndag... kra på dig ( klart man får vara en surkärrig, hehe)

2012-10-14 @ 23:40:41
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: Linda

Det blir bättre. Tror alla är nere pga mörkret och så :(

2012-10-15 @ 18:11:01
URL: http://losingitnow.blogg.se
Postat av: smulan

Det blir bättre. Det blir så lätt att man vill fixa allt på en gång, men det funkar inte så tyvärr. Dina problem uppstod nog inte över en dag så då tar det tid att bli av med dom också. Men du vill ju och du kämpar. Du lär dig mer och mer om dig själv hela tiden och med hjälp av det och den hjälp du kan få på ätstörnings mottagningen så har du snart allt du behöver för att nå ända fram. Bara för att en blir skit betyder inte det att du är skit och att du misslyckas. Du är bara mänsklig.
Ge inte upp, du kan. Låt det ta tid och jobba på det du kan.
Kram

2012-10-15 @ 19:22:28
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/
Postat av: C

Mot- och medgångar har vi det alla i viktminskningen.... Du kommer nog snart tillbaka på rätt väg!
Börja morgone med att fråga dig, VAD kan jag göra idag? Små steg ger stora resultat :-D

Kämpa på, vi håller på dig! ♥

2012-10-18 @ 19:43:32
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0