Dagen blev inge vidare

Dagen har gått sådär faktiskt och det känns lite jobbigt. Vi hade som sagt en kurs idag och dagen avslutas med att vi ska dra ett ärende och på något sätt blir det ett av mina ärenden och jag ångrar mig bittert för jag blev sååå ansatt av han som hade kursen! Det var tusen frågor och jag kände fan för att sätta ner foten och säga stopp! Nej, jag ångrar mig jag vill inte dra ett av mina ärenden för jag förstod inte vad de innebar!!
 
Men, men efter det blev det lite träning iaf så jag fick köra ur mig lite av ilskan.
 
Imorn ska jag ut och flyga för jobbets räkning och det känns också sådär eftersom jag har så jävla mycket och göra på kontoret. Ja, ja men skitsamma, jag får lägga i en turboväxel framöver!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin outfit! :-)

2012-09-12 @ 13:38:01
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0