Det slog mig

Jag har ett riktigt bra flow på jobbet just nu! Jag får massor gjort och känner att jag jobbar ikapp lite i allt kaos! Nu ska jag alldeles strax cykla till min kör också och ladda god energi. Däremot så måste jag säga att jag önskar att jag kunde mäta hur ofta min hjärna egentligen tänker på godis! Det är ju helt sjukt, jag tänker på det ständigt, jämt och hela tiden! Snacka om psykiskt sug, bara nu när jag sitter och skriver detta så känner jag hur det spänner i käckarna och vattnas i munnen. Herregud!
 
Men, men något underbart slog mig ändå idag, när jag var liten så lekte jag ofta vårdcentral där jag hade en massa olika mappar med journaler och stämplar och sånt. Då tyckte jag det var jättekul och idag när jag la ihop alla mina journaler och tittade på mitt skrivbord så slog det mig, tänkt att jag är här. Tänk att jag sitter här som utbildad socionom och har mitt eget skrivbord med mina egna riktiga journaler!
 
 

Kommentarer
Postat av: THE #QUEEN Anna - den tjocka vardagshjälten

Åh jag blir så glad när jag kommer in här. Jag hinner inte läsa varje dag så jag får alltid läsa ikapp lite. Men åh vad du kämpar och vad du är duktig! Och jag håller med dig och andra att fokusera på det som du gör rätt, på det som faktiskt är riktigt bra!!!

Hejja dig!!

2012-09-27 @ 20:17:20
URL: http://fettvardag.blogg.se
Postat av: ZtorZillen

Vad jobbar du med, mer exakt..och vart var det nu igen? Ä inte vi typ i grannkommunerna nu? Eller minns jag helt galet?

Svar: Jajemen, jag jobbar i en grannkommun och jag arbetar som socialsekrterare och utreder ungdomar.
Joline

2012-10-01 @ 18:47:48
URL: http://ztorzillen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0