Extra kaloriförbränning

Det har blivit mycket träning denna helg! Både fredag, lördag och söndag har jag unnat mig lite extra kaloriförbränning.
 
Idag var jag på cirkelträning i grupp och när passet kom igång så var låt efter låt från stenåldern och jag höll på att spy! Jag vet inte hur det är med er men abbas dancingqueen får inte mig att kämpa hårdare iaf! Tillslut frågade jag om det här var temat få musiken för dagen men då sa tränaren att hon bara hade tagit en skiva. Efter en stund så säger hon dock, "kör på ni, jag ska bara byta skiva så att musiken ska passa alla". Då säger en kärringjävel "det var väl inge fel på den här musiken". Sånt gör mig seriöst vansinnig! Vi har kört halva passet med noll variation i låtar och hon har mage att uttala något sådant! Jag anser att musiken i ett pass ska vara varierat för att passa så många som möjligt! Usch vad jag ogillar dumma tanter! För övrigt var det en annan tant som blev sur för att hon inte hade hört att det var dags för sista stationen. Då hade hon mage att säga till tränaren "hade jag vetat att det här var sista övningen hade jag ju inte valt den där stationen". Herregud säger jag bara! Lova mig att jag aldrig blir sådan när jag blir gammal!
 
 

Kommentarer
Postat av: EE

Tanter kan verkligen vara jobbiga! Häva ur sig dumheter! Och en sak till dom är bra på är att stå ivägen. Tänker som dig, hoppas man aldrig blir sån!

2012-09-02 @ 23:12:08
URL: http://matenochtraningen.blogg.se
Postat av: Anna

Kul med träningen, men mindre kul med nötterna på träningen. Man blir inte förvånad egentligen, folk är inte kloka!

2012-09-03 @ 08:09:46
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
Postat av: J.

Lite dåligt av ledaren att inte ha förberett musik ;S. Det värsta man kan lyssna till när man ska träna hårt är typ Carola eller nå dansband, då blir jag skitirriterad och vill gå hem haha. Musiken är superviktig.

2012-09-03 @ 10:25:31
URL: http://jenniferitext.blogspot.com
Postat av: Linda

Musiken är allt, om jag är trött som tusan och håller på att stupa och en låt med bra eat kommer så kör jag på igen. Du har rätt!

2012-09-04 @ 18:11:23
URL: http://losingitnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0