Möten

Idag har jag varit på både ätstörningsmottagningen och hos min hälsocoach.
 
Hos Cissi på ätstörningsmottagningen pratade vi om mitt lilla sammansbrott och kom fram till att det var bra. Det var bra att jag såg till att få prata av mig. Det är också bra att jag pratade med min mamma under kvällen och sa att jag vill att vi ska umgås med framöver. Jag berättade om min rädsla för att falla dit igen. Jag menar jag brukar kunna hålla mig i chack i ett par veckor men sen rasar allt och nu är jag ju inne på min andra bra vecka så jag är rädd! Vi pratade om konflikter och om offerkoftan. Jag är nog inte så bra på konflikter och jag älskar den där jäkla offerkoftan! Men, men det är ett helt annat inlägg.
 
Efter lunch var jag iaf hos min hälsocach och det var ganska längesen så jag fick berätta den glada nyheten om att jag skött mig i två veckor och inte ätit godis på 9 dagar. Hon var jätteimpad och öste på om det faktum att jag var på rätt bana. Men jag ville lixsom stoppa henne för herregud, inget magiskt har hänt utan jag kämpar varje dag! Däremot så pratade vi om det här med att identifiera fällor och att ta en måltid i taget. Hon var glad över att jag är på g med träningen och att jag är så nöjd med min PT att jag köpt 20 gånger till!!! Mötet kändes faktiskt lite överflödigt eftersom det går ganska bra, men som sagt, inget magiskt har hänt utan fortsättning följer. Vi bokade iaf in ett nytt möte om två månader och shit va kul det vore om det hänt lite med min kropp då!
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

funderar också på PT, det verkar kul :)

2012-09-10 @ 22:06:28
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: J.

fan vad bra kämpat. för mig hade det varit magi om jag hade varit helt nyttig i över en vecka, jag skojar inte.

2012-09-10 @ 22:29:22
URL: http://jenniferitext.blogspot.com
Postat av: H - fdtjockis

Sv: Åh tack! Gulligt av dig :) Tröjan är min sambos men på något underligt sätt blir hans kläder mina tillslut haha..

Måste läsa ikapp dina inlägg, har varit helt off från bloggar pga semester och sen var jag sjuk men ska läsa vad som hänt sen sist imorgon :)

Svar: Haha, jag vet hur det är, min kille blir rätt sur när han letar efter sina tröjor och så har jag lånat dom ;)
Joline

2012-09-10 @ 22:42:11
URL: http://fdtjockis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0