Tänkvärda ord

Hur underbar är inte denna kommentar från Linda (hon angav ingen blogg). Hon kommenterade inlägget Vem tror jag att jag lurar?
 
"Du måste tänka om, istället för att fokusera på den dagen då du tillfälligt förlorade kampen så måste du tänka att du faktiskt inte åt nått på två veckor. Tänk på allt du hade kunnat äta de 14 dagar som du VALDE att inte äta nått sött. När du tänker tillbaka på dessa så inser du kanske hur bra du mått varje kväll du gått och lagt dig och vetat att du kämpat för dig och din kropp! Jag har precis inlett två sockerfria veckor( inspirerad av dig) och jag har valt just två veckor för att jag ska ha ett realistiskt mål att sträva efter. När de två veckorna har gått får jag välja att smaka på det söta eller kämpa en vecka till. Vet inte om det kommer fungera men för första gången känner jag att jag har nått hållbart pågång!  Kämpa på!!! Kramar"
 
Tänk att någon blir inspirerad av mig!!! Och ja, jag behöver verkligen lära mig att fokusera på det positiva. Jag gör framsteg och jag måste tillåta mig att vara stolt och glad över dom! Men jag tror att många där ute vet hur lätt det är att klanka ner på sig själv. Men tusen tack Linda och tusen tack ni andra som ger uppmuntrande och härliga kommentarer!! Det värmer, peppar och inspirerar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0