Ångest

Idag har det inte varit en bra dag för mig. Vanlig tisdagsångest eller något extra, jag vet inte. Jag funderar på om det har med de "kvinnliga" och göra igen? Jag skrev ju om det för två veckor sedan då jag hade så ont i magen och trodde att jag skulle få mens. Jag har fortfarande inte fått mens men jag känner mig så ur balans så kanske är det på gång. Det vore så skönt om det är det som är fel!
 
Jag har gråtit massor i kväll och jag är så mesig att jag har gråit efter mamma! Haha, nu kan jag skratta åt det lite men när jag och min kille satt och åt så började jag grina och sa "jag vill att min mamma ska vara här". Min söta kille försökte trösta mig och gud va han är guld värd!!!
 
Snart jag ska krypa i säng och försöka sova, jag hoppas det går.

Kommentarer
Postat av: smulan

Låter verkligen som om att hormonerna spökar:-) man kan ju bli lite "konstig" då.
Det är som är bra med det tycker jag är att jag alltid vet när jag ska ha mens:-D
Sköt om dig. Kram

2013-01-23 @ 01:22:12
URL: http://smulgubben.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0