Bra dag

Är fortfarande kvar på jobbet. Ligger efter som vanligt men det är ganska skönt att vara här och arbeta i lugn och ro. Nu väntar jag faktiskt på att min kille ska höra av sig och vara sugen på att hämta upp mig för jag börjar bli rätt så trött i huvudet.
 
Imorn är det dag för PT-träning igen. Jag har skrivit lite om min frustration till henne så jag hoppas att hon kör ett hårt pass med mig så jag får träna ur mig lite onda känslor och tankar.
 
För övrigt så har jag haft en riktigt trevlig dag på jobbet, många skratt!
 
Imorn är det fredag igen och det ska bli så härligt!
 
Hoppas ni andra där ute har det bra!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att du haft en fin dag!
Tack, det lovar jag att jag ska göra :D

2013-01-24 @ 21:01:00
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Eleonor

Härligt att man kan ha humor på jobbet, utan den skulle jag inte kunna jobba där jag gör :)

2013-01-24 @ 21:11:08
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se
Postat av: Malin

Din PT har nog helt rätt! Killar är väl oftast mer "viktkåta" och vill att det ska se så imponerande ut som möjligt om de tar mycket vikter. Fast jag, som ändå är nybörjare, har redan sett massvis av killar som tar i med helt fel muskler när de kör, för att de har för tungt. Haha. Löjligt. Det är väl bättre att ha lite lägre vikt och göra rätt, träna rätt muskel.

Hon har också rätt i att vi tjejer borde sluta vara rädda för killarna och frivikterna! Jag skulle önska jag fick lite mer sällskap av tjejer i friviktsrummet men det är väldigt ont om oss där tyvärr. :/ Kör du fria vikter?

Svar: Nu för tiden kör jag nästan inga fria vikter men förut när jag var mindre så kände jag mig ganska stolt och trygg när jag stod vid de fria vikterna faktiskt! Och du, det är ju skrattretande ibland när man ser killarna på gymmet! De har ju så dåligt teknik ibland att jag har lust och gå fram och skratta dom rakt upp i ansiktet!
Joline

2013-01-25 @ 11:50:54
URL: http://tryingtogetfit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0