Bulldozer

Igår var jag på innebandyn. Nu är det fullt ös som längre och jag ska fan inte komma undan träningen i första taget! Jag var en sån jäkla mes när jag började i slutet på förra säsongen men nu ska jag minsann visa lite disciplin. Det var iaf kul igår och jag börjar bli lite tryggare i ”innebandyrollen”. Däremot så vill jag ju träna innebandy, inte bara köra match hela tiden. Jag tror tametusan inte att man blir så mycket bättre av att bara köra match, jag behöver ju träna teknik!

 

Men det är ju inte så lätt att göra på egen hand direkt men en av min killes kompisar har faktiskt erbjudit sig att hjälpa mig med lite träning. Men hur skulle de gå till? Ska vi träna hemma i vardagsrummet?

 

När jag kom hem så såg jag mig själv i spegel och tänkte, shit va stor jag är. O jag undrar hur det egentligen ser ut när jag drar fram över planen… som en bullsdozer… och ändå kan jag inte ta några bollar så så skräckinjagande kan jag ju uppenbarligen inte se ut ;)

 


Kommentarer
Postat av: J.

Du var väl ingen mes, du började ju liksom ;O. Tycker att det är helt grymt att du går på det där, jag hade aldrig vågat. Är skitfeg av mig för nya saker haha.

2013-01-09 @ 20:25:16
URL: http://jenniferitext.blogspot.com
Postat av: alexandra

haha... jag tror inte det är så farligt,,, tror de tänker mer på spelet;)

2013-01-09 @ 20:30:28
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0